Houd je bedrijf draaiende met AppleCare for Enterprise

Vandaag de dag zijn je medewerkers meer dan ooit afhankelijk van mobiel en op afstand werken. Met AppleCare for Enterprise heb je recht op deskundige telefonische ondersteuning en profiteer je van snelle service op locatie, hardware­reparatie en 24/7 support om je bedrijf draaiende te houden.

AppleCare for Enterprise

Deskundige ondersteuning voor de Apple devices binnen je bedrijf.

Snelle service op locatie en 24/7
support om je bedrijf draaiende te houden.

AppleCare for Enterprise

24/7 technische
ondersteuning

AppleCare for Enterprise

Twee, drie of vier jaar dekking
voor service op locatie

Technische
ondersteuning

AppleCare for Enterprise kan je interne helpdesk werk uit handen nemen door je bedrijf 24/7 telefonisch technische ondersteuning te bieden. Ze kunnen terecht met vragen over de hardware en de besturingssystemen van Apple, Apple apps zoals Keynote, Pages en Numbers, en over persoonlijke accounts of instellingen.

Dekking voor elke Mac, iPhone en iPad.

AppleCare for Enterprise biedt je onder andere flexibele service-opties, snelle service op locatie
en reparatie of vervanging van devices binnen een werkdag.

AppleCare for Enterprise

Wereldwijd
hardware­reparatie op locatie.

Afhankelijk van het abonnement dat je kiest, heb je de keuze uit twee, drie of vier jaar dekking voor service op locatie, gerekend vanaf de aankoopdatum van de hardware. Als er in die periode een probleem is met de hardware, wordt dit zo snel mogelijk verholpen door AppleCare for Enterprise. Je hardware kan al de volgende werkdag ter plaatse worden gerepareerd, of bij een Apple Authorized Service Provider in het wereldwijde netwerk van Apple.

AppleCare for Enterprise

Aanvullende reparatie of
vervanging van devices.

Naast de hardwarereparatie op locatie kun je tot wel 4 procent van je gedekte Mac-computers laten repareren, of tot wel 10 procent van je gedekte iPads of iPhones. Met welke reden dan ook, zonder extra kosten. Dus als een medewerker per ongeluk een device beschadigt, kun je dat laten repareren dankzij AppleCare for Enterprise. Meestal kan Apple al binnen één werkdag voor reparatie of vervanging zorgen.


Support voor de IT-afdeling

Onder AppleCare for Enterprise valt ook AppleCare Help Desk Support, waarmee je onbeperkt recht hebt op telefonische ondersteuning voor hardware- en software­diagnostiek, troubleshooting en probleemisolatie voor op Apple gebaseerde oplossingen. Dit contact met onze Business- en Education-adviseurs is inclusief assistentie via een grafische interface bij het configureren van netwerken en beheren van servers met macOS Server. Wanneer je belt, kun je ook hulp krijgen voor Apple Business Manager of Apple School Manager.

Voor complexere problemen kun je via AppleCare for Enterprise per jaar ook één keer gebruikmaken van support voor de IT-afdeling. Je krijgt dan ondersteuning bij complexe implementatie- en integratieprocessen, waaronder MDM en Active Directory. Daarnaast kun je tegen een meerprijs extra IT-ondersteuning regelen via een AppleCare OS Support-overeenkomst.

Er is altijd een abonnement dat bij je past. Of je nu regelmatig hulp nodig hebt, of alleen af en toe een vraag wilt stellen.

Neem nu AppleCare
for Enterprise.

AppleCare for Enterprise is verkrijgbaar in op volume gebaseerde prijsniveaus vanaf 200,
1000 en 5000 gedekte devices. Neem contact op met Xando dé erkende Apple Reseller voor
een offerte voor AppleCare for Enterprise.

Financieel

Financieel

Een flexibele financiering voor jouw bedrijf.

Meer lezen »

Beheer

Beheer

Beheer van Apple-devices voor je bedrijf.

Meer lezen »

Circulair

Circulair

Ruil ’m in. Goed voor jou, goed voor de planeet.

Meer lezen »

Netwerk

Netwerk

Betrouwbare en veilige netwerkoplossingen.

Meer lezen »

Support

Support

Service en support van Apple professionals.

Meer lezen »

shop
Zakelijk